De tijd vliegt! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Verschuur - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rianne Verschuur - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

31 Januari 2011 | Australië, Sydney

Heey:D

Allereerst bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige bericht.

Hier nu een kort berichtje vanuit Sydney! Na een snelle vlucht van Amsterdam naar Londen en een lange vlucht van Londen naar Singapore en door naar Sydney, ben ik nu dus op Sydney airport. Alles gaat goed tot nu toe en ik vermaak me prima. De tijd vliegt als je in een vliegtuig zit :P Om de zoveel tijd komt er wel iemand met wat te eten of te drinken, op de vreemdste tijden soms... En ook het enorme tijdsverschil laat de tijd en dag en nacht voorbij vliegen! Misschien helpt het ook wel dat ik me een groot deel van de tijd in dromenland bevond!

Inmiddels loop ik al een paar uur hier op het vliegveld rond en heb genoeg te doen: beetje winkels kijken, nog meer winkeltjes kijken, even eten, even lezen, even slapen. Ik heb ook een boekenwinkel ontdekt, dus als ik door m'n boeken en tijdschriften heen ben, weet ik waar ik heen moet;)

Zodra ik in Wellington geland en gesettled ben, volgt er een uitgebreider bericht!

Liefs,

Rianne


  • 31 Januari 2011 - 07:12

    Anniek, Papa En Mama:

    Lieve Riannanas,
    Wauw, wat leuk zo'n berichtje en vanochtend ook al sms contact. We vliegen wel een beetje met je mee en als we weten dat je geland bent stampen we op de grond (mama vooral :P). Houd nog even vol en straks in Wellington een warme ontvangst van Allison en vooral lang slapen, zzzz. Veel liefs van ons!

  • 31 Januari 2011 - 09:08

    Mink:

    hey lieve rian!!
    goed om te horen dat het zo goed loopt! we hebben thuis steeds tegen elkaar gezegd; hoe zou ze reizen en zou het goed gaan. vanuit huize wezep dus ook veel lieve groetjes.
    ik lees graag je volgende verslag.
    veel plezier nog lieve meid!!

    XXXXX liefs en smokje
    Mink

  • 31 Januari 2011 - 09:40

    Anne Kruiper:

    Leuk van je te horen en fijn dat zelfs in het vliegtuig de tijd nog vliegt ;) haha. Ik wacht rustig je volgende bericht af, liefs.

  • 31 Januari 2011 - 10:11

    Jolanda:

    Lieve Rianne,
    Fijn te lezen dat het vliegen mee is gevallen en ik wens je een goede vlucht naar wellington. Veel succes daar en we zien uit naar je verhalen en belevenissen. Liefs uit Putten

  • 31 Januari 2011 - 10:44

    Jet & Fam Itt:

    Heee Rianne!

    Fijn dat je het nu al zo naar je zin hebt!
    Ik heb je natuurlijk vrijdag niet meer gezien, vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Ik zou daar nu ook wel willen zijn hoor, zo lekker tussen de winkeltjes!
    Haha, en goed te horen dat je al een boekenwinkeltje hebt ontdekt, verveel jij je nooit;).
    Nou, heel veel plezier nog daar, en een goeie vlucht naar Wellington!
    We zien je volgende verhaaltje wel weer verschijnen!

    Lieve, dikke doei vanuit Rotterdam!
    je wintersportslaapmaatje

  • 31 Januari 2011 - 13:09

    Ben Itt:

    Hoi Rianne,
    Stoer van je en spannend voor je ouders. dus goed om zo'n positief bericht te lezen. Succes met het laatste stukje. Vermaak je!!! Groet Ben.

  • 31 Januari 2011 - 14:15

    Cheryl:

    Hey meis!
    Fijn dat je veilig bent aangekomen en toch nog wat hebt kunnen slapen (rusten?) na 2 vermoeiende weken!
    Je bent nu alweer een hele ervaring rijker;)
    Ik zie je volgende verslag wel verschijnen, ben benieuwd!
    Heel veel liefs en XOXO

  • 31 Januari 2011 - 14:41

    Marit:

    He stoere nicht!

    Leuk om nu al te lezen waar je bent en hoe gaat. Heerlijk om in Australie te zijn. Mijn beste vriendinnetje woont daar, dus ik ben al enigszins op de hoogte van een reis van nederland naar Sydney......! Geniet maar van al het moois en we blijven je volgen! Liefs uit (het ook best mooie) brabantse land, Frans, Marit, Thomas en Manon

  • 31 Januari 2011 - 17:57

    Oma Riet En OpaBaard:

    Hallo Rianne,
    Wat fijn dat je zo'n "vlotte"vlucht had.
    Leuk om dat al zo gauw te horen.
    Nu ik dit mail zul je al wel in Wellington zijn.
    We zijn benieuwd. Geniet ervan.
    Dag hoor!!!

  • 31 Januari 2011 - 18:25

    Marga:

    Hallo meissie,
    Helaas had mijn NL-Handy niet zoveel zin om tijdens jou reis ook nog eens de smsjes doortegeven aan mij.... maar wat gebeurde er toen je in Wellington was aangekomen??? Juist ja, spontaan spuugde mijn Handy 6 smsjes van jou uit... (snap-jij-het-snap-ik-het?)Ik dolblij, want ik wist spontaan dat je goed was aangekomen. Mooi toch! Veel plezier op dat grote eiland enne ... ik heb weer gestampt... db mmm

  • 31 Januari 2011 - 21:31

    Larisa:

    Hoi Rianne,
    Leuk dat je al een bericht hebt gestuurd en dat ik je mag volgen! Ik wil je heel veel plezier wensen en ben benieuwd naar je verhalen. Tijdens de training is het nu wel stil zo zonder jou. Maar zo'n mooie kans mag je gewoon niet laten gaan. Geniet er van. Groetjes, Larisa

  • 31 Januari 2011 - 21:32

    Larisa:

    Hoi Rianne,
    Leuk dat je al een bericht hebt gestuurd en dat ik je mag volgen! Ik wil je heel veel plezier wensen en ben benieuwd naar je verhalen. Tijdens de training is het nu wel stil zo zonder jou. Maar zo'n mooie kans mag je gewoon niet laten gaan. Geniet er van. Groetjes, Larisa

  • 31 Januari 2011 - 21:33

    Larisa:

    Hoi Rianne,
    Leuk dat je al een bericht hebt gestuurd en dat ik je mag volgen! Ik wil je heel veel plezier wensen en ben benieuwd naar je verhalen. Tijdens de training is het nu wel stil zo zonder jou. Maar zo'n mooie kans mag je gewoon niet laten gaan. Geniet er van. Groetjes, Larisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 17145

Voorgaande reizen:

29 Januari 2011 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: