Aardbeving Christchurch - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Rianne Verschuur - WaarBenJij.nu Aardbeving Christchurch - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Rianne Verschuur - WaarBenJij.nu

Aardbeving Christchurch

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

22 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Lieve mensen,

Even een kort berichtje om jullie te laten weten dat met mij alles goed is! Er is vanmiddag in Christchurch een zware aardbeving geweest, 6.3 op de schaal van Richter. Christchurch ligt op het zuidereiland van Nieuw-Zeeland (en Wellington op het noorder). In Christchurch is het een grote puinhoop. Op de beelden van het journaal zie je dat heel veel gebouwen zijn ingestort of zwaar beschadigd zijn, auto's liggen onder het puin en in de wegen zitten scheuren. Minstens 65 mensen zijn om het leven gekomen en ze verwachten dat dit aantal nog zal stijgen...
Hier in Wellington heb ik eigenlijk niets van de aardbeving meegekregen, al vertelden een aantal collega's dat ze hun computerbeeldschermen zagen bewegen.

Ik hoop dat ik iedereen in elk geval gerust heb gesteld dat met mij alles gewoon goed gaat!

Liefs,

Rianne

  • 22 Februari 2011 - 09:04

    Jolanda:

    Lieve Rianne, fijn dat je even wat van je laat horen. En dat het met jou goed gaat. Maar wat erg voor die mensen in Christchurch! Ik hoop dat het nu rustig blijft daar en er geen naschokken komen.
    Gr Jolanda

  • 22 Februari 2011 - 11:47

    Henny:

    Hoi Rianne,

    Vanmorgen op het nieuws het bericht over de aardbeving. Moest gelijk aan je denken.
    Gelukkig, dat met jou alles goed gaat. Via Frederieke heb ik de link gekregen en lees met veel plezier je verhalen over down under. Succes met je onderzoek en have fun.

    gr. Henny (moeder Frederieke)

  • 22 Februari 2011 - 11:56

    Anniek:

    Lieve zus,

    fijn om te horen! Ik heb ana je gedacht! Fijne dag.

    Liefs

  • 22 Februari 2011 - 19:55

    Ria:

    Lieve Rianne, toen ik vanavond uit mijn werk kwam en hoorde van de aardbeving dacht ik het eerst aan jou.Gelukkig is met jou alles goed.wat fijn dat je zo snel een berictje hebt gestuurd.
    Gr Ria.

  • 22 Februari 2011 - 20:59

    Marit:

    Lieve Rianne,

    Dat is schrikken als je hier in nederland het nieuws ziet! Wat fijn dat alles goed met je is en dat je dat hebt laten weten.

    Dikke kus van ons, Frans, Marit, Thomas en Manon

  • 22 Februari 2011 - 21:30

    Wietske:

    Heej Rianne,

    Gelukkig heb je er niks van gemerkt.

    Heel veel plezier nog, hoe is het met je onderzoek?

    Groeten van Wietske

  • 23 Februari 2011 - 00:07

    Nelleke:

    hey rianne, een hele geruststelling om te lezen dat jij zelf, net als wij, te maken hebt met beelden over de aardbeving en er zelf niet direct bij betrokken bent. toitoi.

  • 23 Februari 2011 - 06:00

    Marga:

    DB en knussel voor je snelle mailtje!!!

  • 25 Februari 2011 - 11:36

    Annet:

    Hoi Rianne,

    Goed om te horen, dat alles goed met je gaat. Heb 2 weken geleden je moeder gesproken en begrepen, dat je al het een en ander mee hebt gemaakt tijdens je korte verblijf in Nieuw-Zeeland. Toen ik hoorde over de aardbeving moest ik toch echt op zoek naar je reisverslag. Ga proberen het een beetje te volgen. Wens je heel veel succes en ook plezier toe de komende tijd. groetjes Annet Nijlant en natuurlijk ook van Esmee, Jelmer en Rein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 17150

Voorgaande reizen:

29 Januari 2011 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: